Договор публичной оферты

Договір публічної оферти chartershop.com.ua

 

ТОВ «ГУДТРІП», іменоване надалі «Агент» і відвідувач сайту chartershop.com.ua - фізична або юридична особа, що надалі іменується «Клієнт», з іншого боку уклали цей Договір про наступне:

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

 

1.1. Агент зобов'язується надати Клієнту або іншим особам, визначеними Клієнтом в порядку, терміни і на умовах цього Договору, посередницькі послуги з бронювання, оплати, оформлення авіаквитків на чартерні і регулярні авіарейси, а також послуги з оформлення полісів медичного страхування подорожуючих за кордон, передачі оформлених авіаквитків , маршрутних квитанцій і медичних полісів на умовах цього Договору та заповненого Клієнтом і підтвердженого Агентом Замовлення, за винагороду.

 

1.2. Всі випадки використання реєстрації клієнтів на інтернет-порталі https://www.chartershop.com.ua, а також використання відомостей, отриманих в результаті реєстрації Клієнтів і вироблених ними бронювань, регулюються цим Договором, а також діючими нормативно-правовими актами України.

 

1.3. Інтернет-портал https://www.chartershop.com.ua пропонується для використання за умови згоди Клієнта, без зміни до положень, з умовами та примітками, присутніми в цьому Договорі, в тому вигляді, в якому вони існують на момент створення замовлення. Агент не є перевізником, тому бронювання здійснюється в порядку, встановленому чинним законодавством України, і на умовах конкретних постачальників послуги (перевізників).

 

1.4. Реєстрація на інтернет-портал https://www.chartershop.com.ua  і його використання з метою замовлення авіаквитків означає згоду Клієнта з усіма правилами, умовами та примітками, розміщеними на даному інтернет-порталі. Якщо Клієнт не згоден з цими правилами і умовами, він не має права використовувати даний інтернет-портал і розміщену на ньому систему бронювання.

 

1.5. Реєстрація на інтернет-порталі https://www.chartershop.com.ua, використання системи бронювання сайту, а також факт замовлення послуг по електронній пошті та їх попередня оплата розглядається Агентом у відповідності з ст. 633, 638, 641 Цивільного кодексу України, як акцепт Користувачем оферти, запропонованої Виконавцем. У зв'язку з цим, відносини що виникають між Сторонами розглядаються як договірні, на умовах, викладених в цьому Договорі.

 

1.6. Цей договір вважається укладеним з моменту його акцептації та діє до виконання сторонами всіх своїх зобов'язань за цим Договором.

 

 2. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ


2.1. В рамках цієї Оферти нижченаведені терміни вживаються в такому значенні:

Оферта - адресована будь-якій фізичній або юридичній особі Пропозиція Агента на укладення Договору на умовах, що містяться в цій Оферті.

Акцепт оферти - визнана укладенням Договору повна і беззастережна згода Клієнта з умовами оферти шляхом заповнення Замовлення онлайн відповідно до вимог цієї Оферти чи відправки Замовлення на електронну пошту sales@chartershop.com.ua .

Договір  -  укладений за допомогою Акцепту Оферти Договір між Клієнтом і Агентом на зазначених нижче умовах. Будь-яке посилання в Оферті на Договір (розділ або пункт Договору) і / або його умови означає відповідне посилання на дану Оферту (її пункт або розділ) і / або її умови.

Опублікування - розміщення тексту цієї Оферти у вільному доступі в мережі Інтернет за адресою: www.chartershop.com.ua/agreement

 

АгентТовариство з обмеженою відповідальністю «ГУДТРІП»

Юридична адреса: 03058, м. Київ, вул. Гарматна, 39-В,  офіс № 5

Поштова адреса: а/с 174 Київ – 1, Київ, 01001 Україна

Фактична адреса: м. Київ, пров. Музейний, 2-В

Код ЄДРПОУ 39981696

Р/р 26000052758673 в  Печерській філії Приватбанку у м. Києві   МФО 300711

тел 044 361 3000

Режим роботи: Пн-Пт с 09:00 до 18:00, Сб с 11:00 до 15:00.

Агент не є авіаперевізником та не надає послуги з перевезення. Агент здійснює посередницкі послуги з оформлення та продажу Послуг.

 

Клієнт (користувач) - фізична особа, яка досягла 18 років, є дієздатною і має законне право вступати в договірні відносини або юридична особа, зареєстрована на інтернет-порталі www.chartershop.com.ua, яка доручає Агенту оформити від імені Клієнта та за його рахунок заявку на бронювання авіаквитків на чартерні або регулярні авіарейси, а також послуги медичного страхування подорожуючих за кордон.

Перевізник - особа, яка здійснює перевезення Клієнта, і несе перед Клієнтом відповідальність за порушення зобов'язань з перевезення.

Послуга — комплекс дій, що надається Клієнту Постачальником послуг та/або Перевізником після оплати.

Постачальник Послуг — компанія, постачальник туристичних Послуг, запропонованих на сайті, що є офіційним, законним партнером Агента. Постачальник Послуги може бути Компанією, що надає Послугу. 

Пасажир - особа, на яку виписаний авіаквиток.

Замовлення, Заявка, Бронювання – належним чином оформлений запит Клієнта на бронювання і оформлення йому авіаквитків, що містить узгоджену з Агентом інформацію про кількість квитків, їх клас, склад пасажирів, дату відправлення і дату повернення, місце вильоту і призначення, та інших послуг.

Чартерні перевезення - авіаперевезення, які виконуються перевізником у відповідності з повітряним чартером - договором фрахтування всієї або частини місткості повітряного судна, витлумаченого в термінах Статті 912 Цивільного кодексу України, а також прирівняні до них регулярні рейси за спеціальними (що не підлягають поверненню) тарифами.

Маршрутна квитанція є підтвердженням оформлення електронного квитка і засвідчує договір повітряного перевезення, укладений між пасажиром і авіакомпанією.

 

 

 

 3. ПОРЯДОК БРОНЮВАННЯ ТА ОПЛАТИ

 

3.1. Зобов'язання Агента з бронювання, оплати, оформлення та передачі Клієнту авіаквитків поширюються на підтверджені Агентом Замовлення, що містять таку інформацію, що доводиться Клієнтом до Агента після реєстрації Клієнта на інтернет-порталі https://www.chartershop.com.ua шляхом самостійного заповнення форми Замовлення:

  • персональні дані Клієнта, що дозволяють ідентифікувати Клієнта, а також грошові кошти, що надходять від нього в рахунок оплати;
  • кількість необхідних авіаквитків, ПІБ та паспортні дані на всіх пасажирів, на яких бронюються квитки.
  • бажані дати вильоту та / або прильоту;
  • місце вильоту та прильоту;
  • дані для зворотнього зв'язку з Клієнтом: номер телефону, електронна пошта або інший засіб оперативного зв'язку.

 

3.2. Клієнт самостійно реєструється на інтернет-порталі https://www.chartershop.com.ua, заповнюючи необхідну анкету, після чого отримує доступ до системи бронювання авіаквитків. Реєстрація можлива в процесі оформлення замовлення послуг.

 

3.3. Клієнт має можливість оформити Замовлення на бронювання необхідних йому авіаквитків, шляхом заповнення відповідної форми Замовлення онлайн. Заповнення форми Замовлення онлайн є укладенням цього Договору з боку Клієнта. Замовлення містить в собі вказівки Клієнта для виконання доручення. Відправлення Замовлення з вмістом необхідної для бронювання та ідентифікації клієнта на електронну пошту sales@chartershop.com.ua прирівнюється до заповнення форми Замовлення онлайн.

 

3.4. Протягом доби Агент по телефону та / або по електронній пошті підтверджує можливість виконання Замовлення Клієнта та виставляє рахунок на оплату або повідомляє про неможливість виконання Замовлення. У підтвердженні повинна міститися наступна інформація:

  • кількість авіаквитків;
  • склад пасажирів;
  • дата вильоту та повернення;
  • місце вильоту та прильоту;
  • вартість квитків.
  • термін оплати квитків.

 

3.5. Після отримання підтвердження Замовлення Клієнт зобов'язується здійснити оплату в строки, зазначені в підтвердженні, будь-яким способом:

  • безготівковий розрахунок, шляхом перерахування необхідної суми на розрахунковий рахунок Агента (крім авіаквитків на рейси, до дати вильоту яких залишилося менше 2 (двох) днів);

* У зв'язку з тим, що грошові кошти, оплачувані за безготівковим розрахунком на рахунок Агента, можуть зараховуватися на розрахунковий рахунок Агента протягом 2-х (двох) днів, авіаквитки, на рейси, дата вильоту яких настає менш ніж через 2 (два) дні , оплачуються тільки платіжною карткою..

  • платіжною карткою через інтернет-еквайринг.

Оплата послуг проводиться в національній валюті України - гривнях. Несвоєчасна оплата Клієнтом підтверджених послуг розглядається Сторонами як відмова Клієнта від Договору.

 

3.6. При використанні Клієнтом банківської карти, що не належить йому, він повинен отримати письмову згоду на здійснення покупки у безпосереднього власника (утримувача) банківської карти.

 

3.7. Клієнт вважається таким, що виконав обов'язки по оплаті авіаквитків після надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Агента. Обов'язок Агента з оформлення та надання Клієнту авіаквитків виникає тільки після отримання оплати.

3.8 Агент не несе відповідальності, якщо невикуплені або оплачені та ще не підтверджені місця були зняті Перевізником чи Постачальником послуг. При цьому може не бути можливості виконати Замовлення квитків за тією ж вартістю.

 

3.9. Вартість тарифу дійсні на момент оформлення Замовлення та можуть бути змінені Постачальником послуг до моменту оформлення квитка, без повідомлення пасажирів. Якщо при оформленні авіаквитків ціна не відповідає, Служба підтримки Сайту повідомляє Клієнта про зміну вартості та має право виставити Клієнту рахунок до доплати.

 

3.10. Після отримання оплати, але не раніше ніж за 1 календарний день до дати вильоту, Агент оформляє і надсилає на адресу електронної пошти Клієнта електронні авіаквитки та / або маршрутні квитанції. Агент вважається таким, що виконав свої зобов'язання щодо передачі авіаквитків після відправки електронного авіаквитка на електронну пошту Клієнта. Ризик неотримання авіаквитків або ухилення від отримання несе Клієнт.

 

3.11. Вартість авіаквитків, що вказується в підтвердженні, включає в себе витрати на оплату авіаквитків авіаперевізнику, вартість послуг Агента, та комісію платіжних систем, котра ні в якому разі не повертається Клієнту.

Ціна авіаквитка включає сервісний збір Агента. Сервісний збір Агента - це різниця між сумою реалізації авіаквитка Клієнту і сумою, сплаченою постачальнику, який надає послуги авіаперевезення за Договором фрахту (чартеру) або авіакомпанії, яка надає послуги авіаперевезення. При повному або частковому поверненні квитка, сервісний збір поверненню не підлягає.

 

3.12. Згідно із законодавством України авіаквиток є договором повітряного перевезення між пасажиром і перевізником. Обов'язки з перевезення та всі супутні обов'язки виникають безпосередньо у перевізника.

 

4. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ АГЕНТА

4.1 Агент зобов’язаний:

4.1.1. Зарезервувати, оплатити та оформити Клієнту авіаквиток (и) відповідно до підтвердженого Замовлення Клієнта.

 

4.1.2. Достовірно інформувати Клієнта про правила перевезення, встановлених авіаперевізником шляхом розміщення відповідної інформації на інтернет-порталі https://www.chartershop.com.ua.

 

4.1.3. За 1 (один) день до дати вильоту, з 15:00 до 19:00 за Київським часом, вислати Клієнту по електронній пошті електронний авіаквиток або маршрутну квитанцію.

 

4.1.4. Інформувати Покупця про зміну переліку Послуг або про неможливість виконати оплачену Послугу, за умови, що Постачальник Послуг своєчасно проінформували про це Агента.

 

4.2. Агент має право:

4.2.1. У будь-який момент та на свій розсуд вносити будь-які зміни на Сайті без спеціального попередження Клієнтів Сайту: додавати нові та/або змінювати наявні Послуги Постачальників та/або Перевізників, доступні на Сайті сервіси; змінювати дизайн; правила проведення програм лояльності та акцій; додавати/скорочувати методи оплати, доступні Клієнтам для оплати Замовлень на Сайті; змінювати вартість Послуг; суму сервісних зборів і комісій, що стягуються при покупці Послуг.

 

4.2.2. Виправляти будь-які помилки у вартості Послуг на Сайті та/або у створених замовленнях (оплачених та неоплачених), заброньованих по невірній ціні. Якщо це можливо, Покупцеві буде запропоновано зберегти замовлення з правильною ціною або анулювати бронювання.

 

4.2.3.  На свій розсуд, відмовляти в доступі до цього Сайту та Послуг кому-небудь, в будь-який час і з будь-яких причин, без пояснень і повідомлення Клієнта.

 

4.2.4. Виконувати дії, регламентовані  Політикою боротьби з шахрайством.

 

4.2.5. Збирати інформацію про бронювання Клієнта з метою повідомлення Клієнта про спеціальні пропозиції, акції та додаткові послуги, доступні на сайті.

 

4.2.6. Без повідомлення Клієнтів призупиняти надання Послуг на Сайті, у зв'язку з проведенням технічних робіт. 

 

5. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ КЛІЄНТА

 

5.1 Клієнт зобовязаний:

5.1.1. Провести своєчасну оплату та надати достовірні та точні відомості, необхідні для оформлення авіаквитка (паспортні дані всіх пасажирів).

5.1.2. Надати Агенту точну інформацію про свою адресу і телефон, необхідну Агенту для оперативного зв'язку з Клієнтом.

5.1.3. Завчасно довести в письмовій формі до відома Агента інформацію про обставини, що перешкоджають перевезення Клієнта, до яких, в тому числі, але не тільки, відносяться:

  • різного роду захворювання Клієнта і пов'язані з ними медичні протипоказання. Клієнт зобов'язаний самостійно визначити можливість користування Клієнта повітряним транспортом, виходячи зі стану його здоров'я;
  • чи мали місце в минулому конфліктні ситуації з державними органами або перевізниками;
  • обмеження на право виїзду Клієнта з України, накладені компетентними органами правоохоронні;
  • іноземне громадянство Клієнта, встановлений візовий режим між країною виїзду і країною, громадянином якої є Клієнт, у разі якщо він не український громадянин;

 

5.1.4. Самостійно узгодити з Перевізником або з Уповноваженим агентом Перевізника здійснення перевезення:

  • Клієнта з дитиною до 2 років; дитину, не супроводжуваного повнолітнім Клієнтом, який буде перевозитися під наглядом Перевізника;
  • тяжкохворого Клієнта; хворого на ношах;
  • Клієнта, позбавленого слуху, без супроводжуючого;
  • Клієнта, позбавленого зору, з собакою-поводирем;
  • несупроводжуваного Клієнта, позбавленого зору і / або слуху, який буде перевозитися під наглядом Перевізника;
  • Клієнта, чия здатність пересуватися при користуванні повітряним транспортом обмежена і / або чий статок вимагає особливої ​​уваги при обслуговуванні;
  • Клієнта з наднормативним негабаритним, великоваговим багажем, чи таким, який вимагає спеціальних умов перевезеня
  • валюти в грошових знаках або монетах, акцій, облігацій та інших цінних паперів, кредитних і банківських карт, ювелірних виробів, дорогоцінних металів, дорогоцінного або напівдорогоцінного каміння, включаючи промислові алмази (далі - цінний вантаж);
  • собак, кішок, птахів та інших дрібних кімнатних (приручених) тварин (далі - кімнатні тварини (птиці), тварин, птахів, комах, риб і т.п. (Далі - живність);

 

5.1.5. Своєчасно (за день до вильоту) уточнити у Перевізника або Уповноваженого агента перевізника час і місце вильоту, аеропорт відправлення, інші суттєві дані.

5.1.6. До початку перевезення прийняти відправлені Агентом квитки. Клієнт зобов'язаний оглянути отримані авіаквитки і сповістити Компанію без зволікання про виявлені в авіаквитках недоліки. Клієнт згоден на отримання авіаквитків в термін пізніше, ніж за 24 години до початку перевезення. Агент не несе відповідальності за роботу каналів зв'язку, в зв'язку з цим обов'язок по уточненню термінів отримання авіаквитків покладено на Клієнта.

5.1.7. Своєчасно прибути в аеропорт (не пізніше, ніж за 2 години до вильоту).

5.1.8. Мати на руках всі необхідні для здійснення перельоту документи, в тому числі документ, що засвідчує особу, для виїзду за кордон неповнолітнього - нотаріальна згода його законних представників на виїзд неповнолітньої дитини за межі країни, візу (в необхідних випадках) та інші документи, наявність яких необхідна згідно із законодавством України та країни пункту призначення чи правилами Перевізника.

5.1.9. Дотримуватися правил перевезення пасажирів, встановлені договором з Перевізником (в тому числі правила, відображені в авіаквитку), а також транспортними статутами, кодексами та відповідними підзаконними актами.

5.1.10. Дотримуватися правил особистої безпеки.

5.1.11. Дотримуватися законодавства України, міжнародних договорів України та законодавство країни, на територію, з території або через територію якої здійснюється перевезення Пасажирів, багажу та вантажів, що стосуються перевезення Пасажирів, багажу та вантажів, виконання вимог щодо забезпечення безпеки польотів, авіаційної безпеки, а також вимоги, пов'язані з прикордонним, митним, імміграційним, санітарно-карантинним, ветеринарним, фітосанітарним та іншими видами контролю відповідно до законодавства країн.

5.1.12. Ознайомити всіх пасажирів, від імені яких має право здійснювати дії, з вмістом цього договору та з усією інформацією, наданою Агентом Клієнту, умовами щодо зміни або скасування авіаквитків, забезпечити виконання ними всіх обов'язків Клієнта за договором. Клієнт гарантує наявність повноважень на здійснення угоди в інтересах інших осіб.

 

5.2. Користувач має право:

5.2.1 Користуватися всіма доступними сервісами та довідково-інформаційними розділами Сайту з метою вибору, покупки або вивчення доступних маршрутів, цін, видів, складу та умов надання Послуг.

5.2.2. Здійснювати покупку Послуги для третіх осіб або від їхнього імені, тільки якщо він був уповноважений даними особами на здійснення вибору і покупки Послуги, а також на надання їх персональних даних, необхідних для оформлення Послуги. 

 

6. ОСОБЛИВІ УМОВИ

 

6.1. Агент має право відмовитися від виконання Замовлення від Клієнта в разі порушення Клієнтом порядку оплати, встановленого цим Договором, ненадання істотних відомостей, необхідних для оформлення авіаквитка або порушення інших обов'язків встановлених цим Договором.

 

6.2. Клієнт попереджений і усвідомлює, що отримані від нього кошти за вирахуванням вартості послуг з бронювання сплачуються перевізнику або Постачальнику послуг і поверненню Агентом підлягають тільки з урахуванням штрафних санкцій. У разі відмови від авіаквитка повернення коштів здійснюється відповідно до правил перевізника або туристичного оператора відповідно чинного законодавства та, зокрема, відповідно до положень Повітряного кодексу України та Цивільного кодексу України, а також положень Закону України "Про захист прав споживачів". При цьому Агент має право відмовитися від повернення вартості послуг з бронювання і оформлення авіаквитків, наданих їм на момент відмови від квитків.

При повному або частковому поверненні квитка, сервісний збір поверненню не підлягає.

6.3. У разі виникнення претензій у зв'язку з анулюванням авіаквитка Клієнт має право звернутися в претензійному порядку до Перевізника або Постачальника послуг.

 

6.4. Клієнт попереджений та усвідомлює, що в разі придбання авіаквитка іноземного авіаперевізника на правовідносини з таким перевізником можуть не поширюватися норми законодавства України

 

7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

 

7.1 Клієнт і Пасажири несуть відповідальність, повідомлені і усвідомлюють, що:

 

7.1.2. Будь-яке порушення Правил та умов Договору, а також обмежень Постачальника чи Перевізника може призвести до анулювання замовлення, відмови в доступі до оформлених Послуг, без повернення коштів, сплачених за замовлення.

7.1.3. Всі етапи створення Замовлення — це виключно самостійний вибір Клієнта. Клієнт несе повну відповідальність за коректність даних, що вводяться ним при бронюванні. Внесена Клієнтом інформація автоматично фіксується в системі Сайту для подальшого формування Замовлення.

7.1.4. Клієнт та Пасажири несуть повну відповідальність за наявність і коректне оформлення віз та інших документів, необхідних для перетину кордону країн транзиту та прибуття. Термін дії паспорта та інших документів Пасажира повинен відповідати вимогам приймаючих країн.

7.1.5. Клієнт та Пасажири самостійно несуть відповідальність за несвоєчасне звернення з претензіями або недотримання передбачених формальностей.

7.1.6. Шахрайство (або його спроби) при купівлі квитка на Сайті може призвести до проблем при отриманні віз при безпосередній реєстрації на рейс і т. п.

7.1.7. Шахрайство (або його спроби) з банківськими кредитними картками тягнуть за собою відповідальність, відповідно до чинного Законодавства.

 

7.2. Клієнт і Пасажир підтверджує та гарантує, що він ознайомлений і згоден:

  • з вимогами до оформлення та наявності документів, необхідних для здійснення поїздки, і приймає на себе всю відповідальність за підготовку всіх необхідних документів для поїздки. Пасажиру слід самостійно ознайомитися і виконувати всі вимоги країни, в яку він прямує, в тому числі вимоги до оформлення документів, необхідних при виїзді і прибутті, необхідність оформлення віз, придбання зворотного квитка при в'їзді в країну з безвізовим режимом для громадян країни, що має відповідну угоду з Україною, або дотримання інших необхідних для в'їзду вимог (наявність медичного страхування для виїжджаючих за кордон, підтвердження наявності достатньої кількості коштів і т.д.), необхідність оформлення інших документів для виїзду неповнолітніх віком до 18 років, тварин, дозволів на вивіз зброї, художніх цінностей та інших дозволів і погоджень. Агент не несе відповідальності за незнання або недотримання пасажиром даних вимог;
  • з вимогами, що пред'являються до закордонних паспортів та інших формальних документів, у тому числі, про залишковий строк дії закордонного паспорта, необхідний для отримання візи та в'їзду у країну перебування;
  • про особливості та правила прикордонного (митного) контролю (режиму) України та іноземних держав;
  • про те, що пасажири самостійно несуть повну відповідальність за дійсність закордонних паспортів, згод на виїзд неповнолітніх дітей та інших документів, необхідних для перетину кордону, за достовірність відомостей, що містяться в цих документах;
  • про те, що депортація пасажира з недійсними в'їзними або виїзними документами здійснюється виключно за рахунок пасажира. Пасажир зобов'язаний самостійно отримати необхідну інформацію про порядок депортації в консульстві відповідної країни.

 

7.3. Агент несе відповідальність за правильне оформлення бланків електронних авіаквитків та маршрутних квитанцій згідно Замовлення Клієнта.

 

7.4. Агент не несе відповідальності і не надає відшкодування за:

 

7.4.1. А також не гарантує точності і відмовляється від усіх зобов'язань за будь-які помилки або інші неточності, упущення, заяви, гарантії, порушення або недбалість, що стосуються послуг усіх без винятку Постачальників Послуг, доступних на Сайті (включаючи ціни, схеми місць, фотографії, перелік, опис Послуг, статистичні дані тощо), оскільки більша частина даної інформації надається відповідними Постачальниками; або за різного роду тілесні ушкодження, смерть, пошкодження власності або інший збиток чи додаткові витрати в результаті вищеперерахованого; за збитки та втрати, понесені в процесі поїздок в різні точки світу. Незважаючи на компетентність та ретельний відбір Постачальників послуг, Сайт не має можливості здійснювати тотальну незалежну перевірку наданої Постачальниками послуг інформації, однак Агент докладе максимум зусиль, аби забезпечити надання Послуги Клієнту повною мірою;

7.4.2. Скасування чи зміну часу відправлення авіарейсів, аеропорту вильоту / прильоту, типу повітряного судна та пов'язані з цим зміни в програмі поїздки Клієнта.

7.4.3. Збереження та доставку багажу Клієнта.

7.4.4. Збитки, що виникли у Клієнта, в зв'язку зі зняттям останнього з рейсу та / або відмовою в дозволі на виїзд / в'їзд митними, прикордонними, санітарними, міграційними та іншими уповноваженими службами, а також внаслідок інших дій / бездіяльності та / або рішень офіційних органів чи органів влади Україна або зарубіжних країн.

7.4.5. Збитки, що виникли у Клієнта:

  • у зв'язку з запізненням до аеропорту (до реєстрації);
  • у зв'язку з порушенням Клієнтом чинного законодавства України та країни перебування, в тому числі митних, прикордонних, санітарних та карантинних правил;
  • знаходження в стані алкогольного, наркотичного сп'яніння та наслідок цього неможливість скористатися послугами перевезення;

7.4.6. Відмову або несвоєчасну видачу в'їзних віз консульськими установами іноземних держав з будь-яких підстав, в тому числі, з вини консульської установи, невідповідності загальногромадянського закордонного паспорта вимогам імміграційних, митних служб і служб прикордонного контролю.

7.4.7. Збитки, що виникли у Клієнта, у зв'язку з відсутністю, втратою або недійсністю закордонного паспорта і пов'язаних з цим витрат.

7.4.8. Відсутність у неповнолітнього громадянина України, який виїжджає за кордон без супроводу одного з батьків, усиновителів, опікунів або піклувальників, закордонного паспорта, або нотаріально оформленого згоди вищеназваних осіб на виїзд особи, яка не досягла вісімнадцятирічного віку, із зазначенням терміну виїзду і держави, яке він має намір відвідати.

7.4.9. Відсутність у пасажира проїзних документів, отриманих від Агента.

7.4.10. Обмеження виїзду пасажира за кордон, накладеного на нього відповідно до законодавства України.

7.4.11. Збитки, що виникли у Клієнта, в зв'язку з неподанням і / або недостовірним поданням Клієнтом відомостей, необхідних для оформлення авіаквитків.

7.4.11. Дії / бездіяльність і рішення авіаперевізників, виконання останніми своїх обов'язків за договором перевезення. Спори за договором перевезення, в тому числі що випливають з відмови від договору перевезення, вирішуються безпосередньо між перевізником і пасажиром.

* Заяви, претензії, позови Клієнта, пов'язані безпосередньо з авіаперевезенням і її недоліками, пред'являються безпосередньо в авіакомпанію, яка надала послуги з авіаперевезення.

7.4.13. Якість різних каналів зв'язку загального користування, за допомогою яких здійснюється доступ Клієнта до Послуг або оператора служби підтримки. І якщо внаслідок поганого зв'язку стався збій при виборі Послуги, оформленні, або при оплаті Замовлення.

7.4.14. Повну або часткову непрацездатність сайту та його компонентів протягом будь-якого часу, а також за відсутність можливості доступу Клієнта до сайту або несення ним будь-яких непрямих або прямих витрат у зв'язку з даними обставинами. Всі пропозиції, ціни, а також умови продажу можуть бути: змінені без повідомлення Клієнта, обмежені за часом, наявністю місць і термінів попереднього Замовлення, датами подорожі, термінами мінімального або максимального перебування в місці призначення, сезонним коливанням цін, тимчасовою непрацездатністю систем бронювання та/або піддані іншим змінам, умовам і обмеженням.

 

7.5. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання прийнятих на себе цим Договором зобов'язань, якщо це невиконання стало наслідком дії обставин непереборної сили, що виникли після укладення цього Договору.

 

8. ТЕРМІН ДІЇ ТА ЗМІНА УМОВ ДОГОВОРУ ОФЕРТИ

8.1. Оферта набуває чинності з моменту опублікування на сайті Агента в мережі Інтернет за адресою https://www.chartershop.com.ua/agreement та діє до моменту відкликання оферти Агентом.

 

8.2. Агент залишає за собою право внести зміни в умови Пропоновані можливості та / або відкликати Оферту в будь-який момент на свій розсуд. У разі внесення Агентом змін до Оферту, такі зміни вступають в силу з моменту опублікування на Сайті, якщо інший строк набрання чинності змінами не визначений додатково при їх публікації.

 

9. ТЕРМІН ДІЇ, ЗМІНА І РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ

 

9.1. Договір набуває чинності з моменту Акцепту Оферти та діє до моменту виконання Агентом зобов'язань з бронювання, оформлення та передачі замовлених Клієнтом авіаквитків, або до моменту розірвання Договору.

 

9.2. Цей Договір може бути розірваний за взаємною згодою Сторін або з інших підстав, передбачених чинним законодавством УКРАЇНИ.

 

10. ІНШІ УМОВИ

 

10.1. Всі питання, неврегульовані Офертою або Договором, регламентуються чинним законодавством України. Спори і розбіжності, які можуть виникнути при виконанні цього Договору, будуть по можливості вирішуватися шляхом переговорів між сторонами Договору. У разі не врегулювання розбіжностей спір підлягає розгляду в судовому порядку.

 

10.2. Цілісність Договору. Договір являє собою повну домовленість між Агентом і Клієнтом. Агент не приймає на себе ніяких умов і зобов'язань щодо предмета Оферти (Замовлення), не зазначених в Оферті. Виняток можуть становити випадки, коли такі умови або зобов'язання зафіксовані в письмовому вигляді і підписані Агентом і Замовником.

 

10.3. Роздільність положень. Якщо будь-яка з умов Оферти визнана недійсною або незаконною, або не може вступити в силу, у відповідності з чинним законодавством, таке положення має бути виділено з Оферти і замінено новим положенням. Нове положення має максимально відповідає початковим намірам, які містилися в Оферті, при цьому інші положення Оферти (Договору) не змінюються і залишаються в силі.

 

10.4 Клієнт попереджений, про правила авіаперевезення, встановлених авіаперевізниками; про правила ануляції авіаквитків; про випадки, при яких повернення грошових коштів за авіаквитки не проводиться. Заповнюючи і направляючи Замовлення, Клієнт підтверджує отримання такої інформації:

  • про Агента, її фірмовому найменуванні, режимі її роботи, адресу (місце знаходження);
  • про ціну послуг в гривнях;
  • про маршрут перевезення, дату прибуття і відправлення, рівень сервісу на борту повітряного судна;
  • про необхідність збереження Клієнтом авіаквитка (невикористаних купонів) протягом усього перевезення;;
  • про те, що використання авіаквитка особою, не зазначеною в авіаквитку, не допускається. У разі пред'явлення авіаквитка особою, не зазначеною в авіаквитку, авіаквиток вилучається Перевізником і його вартість пред'явникові не повертається. В цьому випадку Перевізником складається акт із зазначенням причин вилучення авіаквитка;
  • про те, що якщо авіаквиток був оголошений Пасажиром втраченим або неправильно оформленим, або пошкодженим, то Перевізник зобов'язаний негайно вжити всіх залежних від нього заходів для встановлення факту укладення договору повітряного перевезення Пасажира;
  • про те, що відсутність, неправильність або втрата проїзного квитка не впливають ні на існування, ні на дійсність договору повітряного перевезення Пасажира;
  • про те, що Перевізник має право скасувати, затримати рейс, зазначений у квитку, провести заміну типу повітряного судна, змінити маршрут перевезення, розклад рейсу, якщо цього вимагають умови виконання та безпеки польотів та / або авіаційної безпеки, а також на вимогу державних органів відповідно до їх компетенції;
  • про те, що Перевізник має право змінювати час вильоту рейсу в межах доби;
  • про те, що Постачальник послуг має право здійснити заміну Перевізника при оптимізації чартерної програми польотів;
  • про те, що Пасажир допускається до перевезення при наявності авіаквитка, що оформлений належним чином;
  • про правила перевезення, встановлених перевізником;
  • про те, що реєстрація Пасажира і оформлення багажу проводиться на підставі авіаквитка і документа, що посвідчує особу пасажира, а також інших документів, передбачених законодавством України;
  • про те, що при міжнародних перевезеннях Пасажир повинен мати оформлені в установленому порядку виїзні, в'їзні та інші документи, які вимагаються відповідно до законодавства країни, на територію, з території або через територію якої буде здійснюватися перевезення, про вимоги до зазначених документів;
  • про те, що Пасажир повинен прибути до виходу на посадку на борт повітряного судна не пізніше часу закінчення посадки на рейс, зазначеного в посадковому талоні
  • про те, що Пасажиру, що запізнився до часу закінчення реєстрації пасажирів та оформлення багажу або посадки в повітряне судно, може бути відмовлено в перевезенні даними рейсом. Багаж зареєстрованого Пасажира, що не з'явився на посадку в повітряне судно, підлягає зняттю з повітряного судна та обов'язковому огляду;
  • про те, що за провезення багажу понад установлену норму безкоштовного провозу багажу, іншого багажу, який підлягає оплаті, стягується плата за тарифом, встановленим Перевізником. Оплата перевезення такого багажу оформлюється квитанцією для оплати наднормативного багажу або ордером різних зборів;
  • про те, що харчування і гарячі напої можуть не надаватися Пасажирам повітряних суден, якщо зазначена умова встановлено правилами Перевізника і Пасажир інформований про умови обслуговування на борту повітряного судна;
  • про те, що при перерві в перевезенні з вини перевізника, а також в разі затримки рейсу, скасування рейсу внаслідок несприятливих метеорологічних умов, з технічних та інших причин, зміни маршруту перевезення Перевізник зобов'язаний організувати для Пасажирів в пунктах відправлення і в проміжних пунктах такі послуги: надання кімнат матері і дитини Пасажиру з дитиною у віці до семи років; два телефонних дзвінка або два повідомлення по електронній пошті при очікуванні відправлення рейсу більше трьох годин;
  • забезпечення прохолодними напоями при очікуванні відправлення рейсу більше трьох годин;
  • забезпечення гарячим харчуванням при очікуванні відправлення рейсу більше чотирьох годин і далі кожні шість годин - в денний час і кожні вісім годин - у нічний час;
  • розміщення в готелі при очікуванні вильоту рейсу більше восьми годин - в денний час і більше шести годин - у нічний час;
  • доставка транспортом від аеропорту до готелю і назад в тих випадках, коли готель надається без стягнення додаткової плати;
  • організація зберігання багажу. Послуги, зазначені в цьому пункті, надаються Пасажирам без стягнення додаткової плати;
  • про наслідки відмови від договору повітряного перевезення, про можливі розміри утримань для конкретної категорії заброньованих для Клієнта авіаквитків.

Інша інформація може бути надана Клієнту на його вимогу в усній або (на розсуд Агента) в письмовій формі.

 

10.5. Створюючи Замовлення Клієнт, а також інші особи, зазначені в замовленні висловлюють свою письмову згоду на обробку персональних даних, до яких відносяться:

  • прізвище, ім'я, по батькові, дата народження, стать;
  • серія, номер паспорта, особи вписані в паспорт, інші паспортні дані;
  • домашній або мобільний телефон, адреса електронної пошти;
  • про стан здоров'я, будь-які інші дані, які Клієнт повідомив під час укладання або в ході виконання договору.

Клієнт зобов'язаний отримати і гарантує наявність у нього повноважень на подання персональних даних учасників поїздки, зазначених в договорі та додатках до нього. При укладанні договору Клієнт підтвердив свої повноваження на подання зазначених персональних даних. Клієнт зобов'язаний відшкодувати будь-які витрати, пов'язані з відсутністю у Клієнта відповідних повноважень, в тому числі збитки, пов'язані з санкціями перевіряючих органів.

Обробка персональних даних здійснюється Агентом і (або) постачальниками послуг з метою виконання договору (в тому числі, в залежності від умов договору - в цілях оформлення проїзних документів, дозволу претензійних питань при їх виникненні, подання інформації уповноваженим державним органам (в тому числі за запитом судів та органів внутрішніх справ)) і включає в себе збір, систематизацію, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, поширення, знеособлення, блокування, знищення персональних даних.

Клієнт проінформований про те, що його персональні дані можуть оброблятися як автоматизованим так і не автоматизованим способами обробки. Клієнт згоден з тим, що Агент має право доручити обробку персональних даних Клієнта іншій особі. Клієнт згоден на транскордонну обробку його персональних даних.

Дана згода діє протягом невизначеного терміну. Дія згоди припиняється на підставі письмової заяви, яка підписується Клієнтом та вручається, або надсилається рекомендованим листом з повідомленням про вручення Агента і постачальникам послуг. Клієнт згоден на обробку його персональних даних аж до вручення Клієнтом заяви про відкликання згоди на обробку персональних даних.

Клієнту роз'яснені і зрозумілі права суб'єкта персональних даних.



Новости